Uvodna napomena:

Ove upute i uvjeti rezervacije i kupnje turističkih aranžmana, sastavni su dio Ugovora odnosno vouchera koji su sklopljeni između “STELLA TOURS” i putnika/ugovaratelja putovanja koji se prijavljuje za turistički aranžman.

1. PRIJAVE I UGOVARANJE

Prijave za putovanje primaju se u poslovnici “STELLA TOURS”, telefonom, telefaksom i drugim sredstvima daljinske komunikacije te u poslovnicama agencija koje ona ovlasti. Potpisivanjem  ugovora, vouchera ili prijavnice, putnik u cijelosti prihvaća ove Uvjete rezervacije putovanja koje je prethodno pažljivo proučio.

Prilikom prijave, a u svrhu rezeravcije odabrane usluge, putnik uplaćuje 30% cijene aranžmana (po osobi) osim ako u programu nije drukčije navedeno. Razlika do pune cijene aranžmana uplaćuje se najkasnije 14 dana prije početka putovanja osim ako u programu nije drukčije navedeno.

2. CIJENA I SADRŽAJ ARANŽMANA

Cijena aranžmana uključuje sve što je organizator putovanja naveo u programu putovanja.

Posebne usluge su usluge koje nisu uključene u cijenu aranžmana pa ih stoga putnik posebno plaća. Ove se usluge trebaju zatražiti prilikom prijave i doplaćuju se na cijenu aranžmana. Fakultativne i posebne usluge koje putnik zatraži tijekom trajanja putovanja plaćaju se turističkom pratitelju ili predstavniku organizatora putovanja u valuti zemlje u kojoj se usluga pruža.

3. PRAVO NA POVIŠENJE CIJENE I PRAVO NA OTKAZ ZBOG POVIŠENJA CIJENE

“STELLA TOURS” ima pravo na povišenje ugovorene cijene najkasnije do 20 dana prije početka putovanja ako je nakon sklapanja ugovora došlo do promjena u tečaju ugovorene valute, do povećanja troškova  prijevoza, uključujući i troškove goriva ili do povećanja pristojbi za određene usluge (u zračnim i ostalim lukama i sl.) koje utječu na cijenu putovanja, a za koje nije znao ni mogao znati. “STELLA TOURS” može o promjeni cijene putnika izvijestiti pismeno ili usmeno.

Ugovaratelj putovanja ili putnik može otkazati putovanje bez troška otkaza ako dođe do povišenja cijene više od 10% u odnosu na ugovorenu cijenu i to najkasnije u roku 48 sati od primljene pismene/usmene obavijesti. Ne otkaže li putnik osobno dolaskom na prodajno mjesto ili pismenim putem u navedenom roku, smatra se da je suglasan s promjenom cijene. U slučaju otkaza putovanja zbog povećanja cijene većeg od 10%, putnik/ugovaratelj putovanja nema pravo na naknadu štete

4. POPUSTI ZA DJECU I DRUGE POGODNOSTI

Popusti za djecu kao i ostale pogodnosti su posebno prikazane kod opisa aranžmana.

5. PUTNA DOKUMENTACIJA

Svi putni dokumenti biti će Vam predani najkasnije 7 dana prije polaska na put, ukoliko nije drugačije navedeno na programu.

6. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA

Ponuđeni smještajni kapaciteti u programima, opisani su prema službenoj kategorizaciji pojedine zemlje važeći u trenutku izdavanja programa. Prehrana, komfor kao i druge usluge u ponudi hotela/apartamana pod nadzorom su lokalnih turističkih uprava, a standardi smještaja i usluga su različiti i nisu usporedivi. “STELLA TOURS” ne preuzima odgovornost za usmenu ili pismenu informaciju koja nije u skladu s opisom usluga i objekata u objavljenim programima, a koja je dobivena od strane treće osobe.

7. SMJEŠTAJ U SOBE/APARTMANE

Raspored soba/apartmana određuje recepcija u mjestu boravka. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu/apartman posebnih oblika, prihvatit će bilo koju službeno registritranu smještajnu jedinicu za izdavanje u pojedinom objektu opisanom u katalogu i cjeniku.

8. TROŠKOVI REZERVACIJE NA UPIT I TROŠKOVI PROMJENE REZERVACIJE

Trošak rezervacije u trenutku kada nema slobodnih mjesta za traženi aranžman iznosi 100,00 kn. Uplatom navedenog iznosa “STELLA TOURS” prihvaća prijavu rezervacije na upit. Ukoliko se dodatno mjesto osigura i prihvati od strane putnika, uplaćeni trošak  rezervacije na upit uračunat će se u cijenu aranžmana. Ukoliko rezervaciju na upit nije moguće potvrditi, uplaćeni iznos u cijelosti se vraća uplatiocu. Odbijanjem ponuđene rezervacije, “STELLA TOURS” zadržava uplaćeni iznos na ime pokrića troškova rezervacije na upit.

 9. ODUSTAJANJE OD PUTOVANJA

Ukoliko putnik želi otkazati putovanje, potrebno je da to učini pismeno i u tom slučaju “STELLA TOURS” od ukupne cijene aranžmana zadržava:

– do 30 dana prije polaska   10% cijene aranžmana, a najmanje 100 kn

– 29-22 dana prije polaska   25% cijene aranžaman

– 21-15 dana prije polaska   40% cijene aranžmana

– 14-8  dana prije polaska    80% cijene aranžmana

– 7-0 dana prije polaska      100% cijene aranžmana

– nakon polaska                 100% cijene aranžmana

Kada su stvarno nastali troškovi ili kada je udio u fiksnim troškovima grupe veći od onih u navedenoj ljestvici, „STELLA TOURS“ zadržava pravo naplate stvarno nastalih troškova. Ovi otkazni rokovi se primjenjuju i na promjenu datuma polaska ili smještajnog objekta te u svim drugim slučajevima. Ukoliko putnik za vrijeme trajanja putovanja na vlastitu želju ili zbog neophodne potrebe otkaže putovanje, po povratku nema pravo na isplatu troškova. Organizator putovanja zaračunava administrativne troškove ukoliko ugovaratelj putovanja/putnik otkaže putovanje ili nađe novog korisnika iste rezervacije kao i u slučaju da putnik kojim ima uplaćeno osiguranje od otkaza otkaže  putovanje. Kod otkazivanja svih aražmana ne isplaćuje se trošak nabave vize/a ni putnih isprava.

10. OSIGURANJE OD RIZIKA OTKAZA

Ukoliko putnik prilikom prijave za putovanje predviđa da bi zbog nepredviđenih zapreka morao otkazati putovanje, a u cilju izbjegavanja troškova odustajanja navedenih u točki 9 ovih Uvjeta, tada može uplatiti osiguranje od otkaza.

11. OSIGURANJE OD POSLJEDICA NESRETNOG SLUČAJA, OSIGURANJE OD RIZIKA OŠTEĆENJA I GUBITKA PRTLJAGE I DRAGOVOLJNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE ZA VRIJEME PUTA I BORAVAK U INOZEMSTVU

Cijene putovanja ne uključjuju osiguranje od posljedica nesretnog slučaja na putovanju, osiguranje od oštećenja i gubitka prtljage kao i dragovoljno zdravstveno osiguranje, osim ako nije drugačije navedeno na programu. Potpisivanjem Ugovora o putovanju, prijavnice ili vouchera, čiji su sastavni dio i ovi Uvjeti, smatra se da su putnicima ponuđena preporučena dodatna osiguranja navedena u prethodnom stavku.

U slučaju da putnik zahtijeva navedena osiguranja, ona se mogu ugovoriti kod „STELLA TOURS“, koja djeluje samo kao posrednik osiguranja.

12. OTKAZ PUTOVANJA OD STRANE „STELLA TOURS“ ILI PROMJENA PROGRAMA

Ukoliko se ne prijavi dovoljan broj putnika, „STELLA TOURS“ zadržava pravo otkaza putovanja, ali najkasnije 7 dana prije početka putovanja. Najmanji broj putnika potreban za izvršenje pojedinog putovanja posebno je naznačen kod svakog programa/aranžmana. „STELLA TOURS“ zadržava pravo potpune ili djelomične promjene programa putovanja ukoliko prije početka putovanja nastupe izvanredne okolnosti koje nije bilo moguće predvidjeti ili izbjeći. „STELLA TOURS“ zadržava pravo promjene dana ili sata polaska zbog izmjene reda letenja ili nastupanja nepredviđenih okolnosti, kao i pravo izmjene pravca putovanja ukoliko se promjene uvjeti putovanja, kao što su neki od njih: promijenjen red letenja, sigurnosna situacija u zemlji, vremenske (ne)prilike i to bez isplate štete, a prema važećim propisima u međunarodnom prometu.

Ukoliko „STELLA TOURS“ otkaže putovanje, putnik ima pravo na isplatu uplaćenog iznosa u cijelosti.

13. PUTNE ISPRAVE

Putnici su obvezni posjedovati valjane osobne putne isprave. Nevaljane isprave koje imaju za posljedicu odustajanje od putovanja, ne proizvode nikakve štetne posljedice za „STELLA TOURS“  a ukoliko bi zbog takvog propusta putnika „STELLA TOURS“ pretrpila dodatnu štetu, putnik je dužan istu nadoknaditi.

Ukoliko za vrijeme putovanja dođe do gubitka ili krađe putnih isparava, troškove izdavanja novih isprava snosi sam putnik. Pratitelj „STELLA TOURS-a“ će pomoći putniku u slučaju gore navedene situacije, ali pri tom vodeći računa o normalnom odvijanju programa.

Ako je za neko putovanje potrebna viza, „STELLA TOURS“ može posredovati u pribavljanju iste uz posebnu doplatu. „STELLA TOURS“ nije odgovorna za odluke carinskih i policijskih i drugih državnih tijela kojima se putniku ne dozvoljava ulazak u pojedinu zemlju.

14. PRTLJAGA

Prijevoz prtljage zrakoplovom je besplatan do mase koju određuje zrakoplovni prijevoznik. Višak prtljage putnik plaća prema važećim cijenama zračnog prijevoznika. Djeca bez obzira na dob nemaju pravo na besplatan prijevoz prtljage u zračnom prijevozu.

Kod prijevoza autobusom, putnici su dužni voditi brigu o svojim stvarima unijetim u kabinu autobusa te su ih prilikom svakog napuštanja istog dužni ponijeti sa sobom. U protivnom, putnici sami snose odgovornost za krađu, gubitak ili oštećenje stvari ostavljenih u kabini autobusa bez njihovog nadzora.

15. REKLAMACIJE

U interesu je svakog putnika da svoj prigovor svakako upiše u knjigu žalbe kod davatelja usluga na licu mjesta, koji će nastojati pružiti ugovorenu uslugu, odnosno ispraviti greške. Ukoliko ni nakon prigovora ne bude poboljšanja, putnik mora tražiti potvrdu iz koje se vidi da usluga nije pružena, odnosno da nije pružena na način kako je ugovoreno. Potvrdu putnik mora priložiti pismenoj reklamaciji. Pisanu reklamaciju putnik je dužan uložiti u roku od 8 dana nakon završetka putovanja. Ukoliko putnik uloži pismenu reklamaciju nakon tog roka, „STELLA TOURS“ takvu reklamaciju nije dužna uzeti u obzir. Za rješavanje reklamacije na usluge u inozemstvu, obvezno treba poštivati pravilo prijave prigovora uz izdavanje potvrde na licu mjesta i rok za podnošenje reklamacije. Organizator je dužan donijeti pismeno rješenje na ovaj prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora, a može odgoditi rok rješenja o pritužbi za dodatnih 14 dana zbog prikupljanja informacija. Organizator će rješavati samo one pritužbe koje se nisu mogle otkloniti na licu mjesta.

Dok postupak rješenja traje, a ukupno najviše 14, odnosno 28 dana nakon ulaganja prigovora, putnik se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže UHPA-e ili druge institucije, kao i davanja informacija u medije. Isto tako u ovom vremenu putnik se odriče prava na tužbu. Najviši iznos nadoknade po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorštene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana.

U slučaju sklapanja ugovora po “fortuna” sistemu ili kao “last minute”, putnik nema pravo prigovora na smještaj.

Putnik i “STELLA TOURS” će sporove nastojati razriješiti, a u suprotnom ugovaraju nadležnost suda u Rijeci. Mjerodavno pravo će biti Hrvatsko pravo.

16. OBVEZE “STELLA TOURS”

“STELLA TOURS” je dužna brinuti o izvršenju usluga, kao i o izboru davatelja usluga, pažnjom dobrog gospodarstvenika te skrbiti o pravima i interesima putnika sukladno dobrim običajima u turizmu.

“STELLA TOURS” je dužna putniku pružiti sve ugovorene usluge za pojedini aražman te dati odgovore zbog eventualnog neizvršenja usluga ili dijela usluga.

“STELLA TOURS” će sve navedene obveze iz svojih programa izvesti u potpunosti i na opisani način, osim u slučaju “više sile” ili promijenjenih okolnost. Ako bude moguće STELLA TOURS” će u takvim slučajevima ponuditi zamjensko rješenje. “STELLA TOURS” nije dužna pružati usluge van ovih Uvjeta.

“STELLA TOURS” ne odgovara za eventualne pogreške u tisku.

17. OBVEZE PUTNIKA

Putnik je dužan brinuti se da osobno ispuni uvjete predviđene propisima RH i zemlje kroz koju ili u koju putuje te da se pridržava kućnog reda u hotelskim i drugim objektima i da surađuje s predstavnikom organizatora i davateljima usluga.

Putnik sam odgovara za štetu koju prouzroči, a posebno za štetu koja je nastala kao posljedica nepoštivanja ugovora i ovih općih uvjeta. Štetu koju je prouzročio, putnik će snositi odmah na recepciji hotela i na drugom mjestu određenom od fizičke ili pravne osobe kojoj je štetu nanio.

18. OSIGURANJE ZA SLUČAJ PLATNE NEMOGUĆNOSTI ILI STEČAJA ORGANIZATORA PUTOVANJA

U skladu sa Zakonom o turističko djelatnosti, u slučaju platne nemogućnosti ili stečaja “STELLA TOURS”, putnici zatečeni na putovanju, kao i osobe koje su uplatile akontacije za putovanje trebaju na najbrži način kontaktirati osiguravatelja “JADRANSKO OSIGURANJE” d.d., podružnica Rijeka, Zastupstvo Škurinje, tel: 051/513-014, FAX: 051/686-266 s kojim “STELLA TOURS” ima ugovoreno jamčevno osiguranje.

19. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Putnik osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci putnika potrebni su u procesu realizacije tražene usluge. Isti će se koristiti i za daljnju međusobnu komunikaciju.

“STELLA TOURS” se obvezuje da neće osobne podatke putnika iznijeti iz zemlje ili dati trećoj osobi, osim u svrhu realizacije tražene usluge.

Iznimka od davanja osobnih podataka trećim osobama odnosi se na ugovaranje osiguranja od rizika otkaza i osiguranje od posljedica nesretnog slučaja, osiguranje od rizika oštećenja i gubitka prtljage i zdravstvenog osiguranja za vrijeme puta i boravka u inozemstvu. Ukoliko  putnik zaključi policu osiguranja, osobni podaci proslijediti će se osiguravajućem društvu. Osobni podatci putnika čuvat će se u bazi podataka, sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka, odnosno Općoj uredbi o zaštiti osobnih podataka (GDPR).

ZAVRŠNE ODREDBNE:

Ovi opći Uvjeti sastavni su dio Ugovora kojeg putnik sklapa s “STELLA TOURS”.

Potpisavanjem ugovora putnik u cijelosti prihvća program i uvjete putovanja.

Ovo izdanje Uvjeta putovanja isključuje sva ranija izdanja.

Rijeka, 12.11.2015.

ODGOVORNI ORGANIZATOR: Putnička agencija “STELLA TOURS” Rijeka, Osječka 39, tel/:051/300-200, fax:051/499-536, e-mail: info@stella-tours.eu  ID kod: HR-AB-51-040331041, osiguravatelj jamčevnog osiguranja: “JADRANSKO OSIGURANJE” d.d. Podružnica Rijeka.